Eszék Edzőtábor 2018

Apr

1. Nap

Péntek reggel a budapesti találkozó helyről indult az akkor még 14fős csapat 2 busszal. A pécsi Ábel testvérek felvétele és egy gyors ebéd után hamar meg is érkeztünk a pályára, ahol a helyi média képviselői, és Eszék alpolgármestere köszöntött minket. Néhány fénykép és interjú utàn a magyar riderek magukra öltötték mezüket és elkezdtek ismerkedni a pályával. Az időjárás remek volt, napnyugtáig 18-20fokos hőmérsékletben zajlott a gyakorlás. Ezt követően elbuszoztunk a szállásra, ahol a vacsorát követően némi eligazításban részesültek a jelen levők, és elfoglalhatták szállásukat 2 ágyas szobákban.
A holnapi napon kezdetét veszi a komoly edzésmunka, kíváncsian várjuk, hogyan bírja majd a terhelést a hazai sport krémje!

0011 0012 0013 0014 0015 0016 0017 0018 0019 0020 0021 0022 0023 0024 0026

2. Nap

Reggelire akkora szendvicsekkel és egy ajándék pizzával fogadtak minket hogy néhány meg sem bírták enni. A pályára ma már bringával gurultunk ki, a szállástól mindössze pár percre van.

A délelőtti gyakorláson csapatokra lettek osztva a résztvevők, és a csapatvezetők által meghatározott szempontokra odafigyelve fejlesztették tudásukat.

Motiválják egymást, látszik az együtt-bringázás pozitív hatása. Délben elmentünk ebédelni, majd vissza a pályàra, folytatódott a munka.
Sajnos délután sokszor szemerkélt az eső, végül úgy rákezdett, hogy el kellett jöjjünk. Alkalmazkodva a helyzethez a szàlláshelyen birtokba vettük a kinti társalgót, ahol a verseny felkészülés, és a helyes sportolói / válogatott attitűd témakörökről beszéltünk.
Reméljük holnap több szerencsénk lesz az idővel!

0027 0028 0029 0030 00310033 0034
0036 0037 00383. Nap

Reggel szemerkélt az eső, így elmélettel kezdtünk: a sérülések kezelése-megelőzése, majd a sportpszichológia volt terítéken. Később a pályára érkezve a résztvevők elsajátíthatták a tökéletes bemelegítés módszerét, és folytatódhatott a gyakorlati munka. Egyre inkább kezdik megszokni a pályát, egyre jobb köröknek és trükköknek lehettünk tanúi.

Hétfőn egy próba selejtezőt tartunk, amire mindenkinek egyénileg, az eddig tanultakat használva kellett összeállítania a körét.
Este nézegettünk párat az eszéki FISE Pro körökből, ahol számos olyan ugrás, kombináció volt látható amire az itt töltött 3 nap alatt még senki sem gondolt.
Izgatottan várjuk a holnapi meneteket, és örömmel tapasztaljuk, hogy mindenki a maximumot nyújtja, és igyekszik a legtöbbet kihozni magából ez alatt a pár nap alatt.

0009 0010 0031 0032 0033 0034 0035 0036 0037

4. Nap

A szokásos gyros-szendvicsünk elfogyasztása után ismét a park felé vettük az irányt.

Délelőtt próba versenyt tartottunk, ahol mindenkinek 2 x 1 perc állt rendelkezésre, hogy megmutassa mit tud a pályán nyomás alatt. A nagy trükkök külön külön jól mutatnak, itt azonban tudni kellett őket hiba nélkül egymás után fűzni, és bírni szusszal az 1 perces menetet. A két menet közötti gyakorlásnál Ficsór Kornél megkisérelt ledroppolni a pálya legmagasabb pontjáról, az ugrást azonban elmérte, és előre esett. A helyi kórház jól felszerelt, mindenki nagyon kedves volt, sajnos a törött orrcsonton ez sem segített, így Kornél a tábor hátra levő részét bringa nélkül tölti.
A résztvevők visszajelzést kaptak eddig tapasztalt teljesítményükről, délután a gyengéiket erősítve, önállóan kellett gyakorolniuk.
Látszik a folyamatos terhelés eredménye, a fáradtság jelei a csapat nagy részén már láthatóak.
Még 2 nap, és indulunk haza..

0038 0039 0040 0041 0042 0043 0044 0045 0046 0047

5. Nap

Egy helyi, magyar TV műsor stábja forgatott rólunk, majd készítettek néhány interjút (az adás itt tekinthető meg). Eszék és a határ között 12 magyar lakta falu van, örültek a magyar szónak.

Egyik női résztvevőnk megsérült, így másodjára kellett célba vennünk a helyi klinikát. Timinek eltört egy csont a lábfején, hazafele már gipszet kapott cipő helyett.
Délután rendeztünk egy kis big air versenyt az ugródobozon majd a negyedíven is, melyen Kiss Bence és Szepesi Tibi jeleskedett 2,5m körüli magasságokkal. Érdekes tény, hogy Tibi sokkal magasabbak ugrik flair-ben mint simán.
Este a BFH alapításáról, működéséről beszéltünk, és segítettünk a résztvevőknek elhelyezni magukat a kerékpársport “univerzumában”.
Táborzárás, laza koccintás és eltettük magunkat az utolsó napra. Honvágy van, mégse szívesen megyünk haza, nagyon jó hangulatban telt ez a pár nap.

0048 0050 0051 0052 0053 0054 0055 0056

6. Nap

Reggel már úgy jöttünk el a szállásról, hogy mindenki bepakolt a buszba. Érezhető a fáradtság, bár Vukman kolléga még csinált szaltó vázpörgetést, előreszaltót és bikeflipet is.

A jókedv jegyében csináltunk mini limbo és bunny contestet, a többség inkább pihent, átadta magát az izomláz nyújtotta “öröm”öknek.
Ebéd után fájó szívvel, de annál több élménnyel és új trükkel indulunk haza! Reméljük lesz még ilyen! Videó hamarosan.

0057 0058 0059 0060 0061 0062 0063 0064 0067 0068

© Copyright 2014 - Freestyle Hungary - Bmx for life!