Téli edzőtábor 2019 Eindhoven

Mar

1. nap

Kedden hajnalban indult az összesen 9 fős csapat gépe Ferihegyről. Az utazás jól telt, a leszállást követően elbuszoztunk a szállásra, mely mindössze 50m-re található a pályától. Néhányan már jártak itt, a pálya színvonala messze felülmúlta az elvárásainkat. A korai kelés miatt kicsit fáradtan kezdődött a session, de mindenki hamar megszokta az elemeket. Gyors, kreatív, magas ívekkel és számos transfer lehetőséggel, a repertoárban van szivacs gödör és rezibox is. Nem mellesleg a képen látható pálya a teljes komplexum 1/3-át sem teszi ki: külön részek vannak a deszkásoknak, rollereseknek, korisoknak. Holnap innen folytatjuk!

2. Nap

Az előző nap fáradalmait kipihenve, és egy kiadós reggelit kövezően egyéni elbeszélgetésekre került sor.
A pályanyitás előtt gyorsan átszaladtunk a szomszéd városba (Itt van europa egyik legjobb pàlyája, és nincs a városban bmx bolt) pótolni a tönkrement alkatrészeket, de zárva volt.
2kor startolt a gyakorlas, ma a versenyeken használt pontozasi szempontok szerint fejlesztette mindenki a tudását. A csapat kezdi megszokni a pályát, elcsattant ma már pár nagy trükk.

3. nap

A szokásos kiadós reggelit követően a kvótaszerzés menetéről, és a 2019-es válogatott kiválasztásáról beszélgettünk a jelenlévőkkel.
Ezt követően -mivel a pálya ma később nyitott- gurultunk egy kört a városban, sajnos a holland időjárás megviccelt minket, a borús időt előbb szemerkélő eső majd jégeső váltotta. Szerencsére beengedtek bringástul egy gyorsétterembe (otthon létezik ilyen?) így az ebédet esővédetten tudtuk elfogyasztani.
A délutáni session jól telt, mivel alig voltak a pályán, a csapatunk viszont kissé hiányos, többen is pihentek ma sérülés miatt.
Holnap lesz privát session, amit mindenki nagyon vár, végre használhatjuk az összes pályarészt majd.

4. nap

Nagy nap volt a mai, hiszen kibéreltük a pályát 2 órára, így nem csak hogy magunk voltunk, de tudtuk használni azokat a pályarészeket is amik egyébként tiltottak a rendes nyitvatartási időben.
A street-szimpatizánsok birotkba vették a deszkásoknak épített részt, a többiek a pool-t támadták, ezt követően pedig egyéni meneteket gyakoroltunk a bmx-es térfélen. Hasznos és tanulságos feladat, hogy trükkök nélkül próbáljon meg valaki 40-60mp-ig haladni a pályán tekerés és fékezés nélkül, ami elsőre egyszerűen hangzik, mégis tud meglepetést okozni. A privát session végén a résztvevők egyenként kaptak iránymutatást: mik a legerősebb pontjai, és melyek a fejlesztendő tulajdonságai a jelenlegi bmx-tudásuknak.
Estefelé a pályán feltűnt a helyi titán @Tom Van Den Bogaard és tartott egy kis ízelítőt abból, hogy milyen ha valaki nemzetközi pályán nemzetközi szinten bringázik, mindezt komoly stílussal fűszerezve.
Kicsit fáradtan, de ambíciókkal tele vágunk neki az utolsó napnak.

5. Nap

Elérkeztünk az utolsó naphoz, ami jócskán érződött a csapaton: mentálisan és fizikailag is fáradt volt mindenki. A pálya este 11ig volt nyitva, így korai vacsorával és későig bringázással telt a nap. A hét elején mindenki megnevezte azokat a trükköket amiket szeretne beadni” a hét végéig, ezeket a többségnek sikerült is teljesíteni.
Melós, de tartalmas héten van túl a válogatott, voltak esések, kisebb sérülések, nagy trükkök és erős sessionök belga, francia és holland riderekkel. Egyrészt jó volt látni hogy mire képesek a fiaink ha rendes pálya van alattuk, másrészt pedig fájt a tudat, hogy otthon nincs ilyen. Elégedettek vagyunk ezzel az 5 nappal, büszkék látva a fejlődést és bizakódóak az idei versenyszezont illetően.
Hajrá Magyar BMX!

© Copyright 2014 - Freestyle Hungary - Bmx for life!